Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2011 22:54 - Просто парче черен шоколад ;)
Автор: rgm Категория: Други   
Прочетен: 642 Коментари: 0 Гласове:
0



image



Ще се моля само за едно парче черен шоколад.
Горчив. Тръпчив. И лепкав.
Събуждащ всяка папила по езика,
Изострила сетивата си да поглъща алчно и безнравствено вкусовото съвършенство...
Не знам може би папилите са виновни,
За малките остатъци от ума ми,
Които се впиват в останалите будни неврони,
За да се произведе малко серотонин,
Като мехлем на
Изстрадатала празна душа.
Само парче шоколад.
Какво всъщност прави с нас
Една черна втвърдена смес,
Която обвзема изтормозеното ми същество
В похотливи мисли
С език да докосвам нечия кожа...
Стоп.
Спирам.
Защото ще си изпрося
Някоя плесница,
Но не ме е срам
Душата ми от време на време
Да е малко
Мръсница :Рimage

Източник: http://rumitassew.blogspot.com/feeds/posts/default


Тагове:   шоколад,   парче,   черен,   просто,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rgm
Категория: Лични дневници
Прочетен: 189596
Постинги: 181
Коментари: 15
Гласове: 118
Архив