Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2011 04:30 - Делнична драма на другата страна на луната
Автор: rgm Категория: Лични дневници   
Прочетен: 867 Коментари: 0 Гласове:
0



(Моля, фините души да не четат! )


image

Позволих и да нахълта като някой уличен натрапник
Прилепчил се нагло
С думи ласкателни, но някак фалшиви,
Да търси някакви подаяния жалки.
А може би аз съм виновна
За дето така се отдадох
Готова, и още да дам,
И ризата бяла разкъсах
Гръдта си показвам без свян.
Не, не като жертва съм,
А като жадна за обич...
Но от кого, моля ви се, -
От някакъв нагъл мизерник.
Разтворих крака отново
Като някоя улична проститутка
Какво ли не прави със нас
Само една жалка лепта.
И изтъркваш се също кат нея,
Бледата улична курва.
Не, не работа, моя ласкател е,
А аз, и душата мизерник,
Не е ясно кой кого подчинява,
Нито кой надделява,
Нито дори колко купата е пълна или празна,
Просно душата е някак свирепа,
Гладна и жадна,
Настървена да къса,
Готова да съска.
Като куче побесняло,
Като диво вълче...
Не просто умори се от скука!
Това е то другата страна,
Ако искаш признавай,
Едната е гола светица,
Другата...
Познай!image

Източник: http://rumitassew.blogspot.com/feeds/posts/default



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rgm
Категория: Лични дневници
Прочетен: 189594
Постинги: 181
Коментари: 15
Гласове: 118
Архив