Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2011 22:54 - Медитация
Автор: rgm Категория: Други   
Прочетен: 626 Коментари: 0 Гласове:
0



image


Сякаш съм сред море...
Не виждам нито началото
Нито края
Но се нося по вълните спокойно
Уверена, че под билиардите кубици вода
Има твърд.
Морето се слива някъде далеч в хоризонта с небето
Пусто е
Също както в безкрая на вселената,
Но не се чувствам сама
Имам цялата мощ на пространството
В това време
В това измерение
От тази точка
В която съм!



Току-що осъзнавам, че всъщност медитирам.
Не е необходимо да учим медитация...
Тя е заложена в нас
Трябва само да се обърнем към себе си
И заговорим спокойно
С вътрешния си глас...
Медитацията не се учи.
Тя се открива :)


...


Мога с ръцете си
Да я притегля нея вселената
Крайщата и към мен
И не ме е страх
От силата
Която в себе си ще концентрирам.
Нищо че това ще e взрив
В който се ражда нова,
Нищо че после мога и да изчезна.
Не няма да се загубя
И там където материята я няма
Се пътува!image

Източник: http://rumitassew.blogspot.com/feeds/posts/default


Тагове:   медитация,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rgm
Категория: Лични дневници
Прочетен: 189613
Постинги: 181
Коментари: 15
Гласове: 118
Архив